Vil du købe en bil på en WEB Shop?

Det vil de færreste gøre!

Det er muligt at du har fuldstændig styr på alle parametre, og i givet fald beklager vi ulejligheden.

Der er en række faldgruber ved planlægning af et solcelleanlæg, mest af alt optimering af sammenspil mellem paneler, inverter og de fysiske forhold. Og ikke mindst optimere prisen på det samlede anlæg.

Vi hjælper med at kontrollere sammenspillet mellem de produkter du ønsker – helt gratis. Du slipper for problemer, vi slipper for returvarer og ærgerlige kunder.

Hvordan køber man så?

Ring til os, skriv en mail, eller brug kontakt formularen her i bunden af siden, hvor du skriver hvad du gerne vil købe. Så returnerer vi et tilbud med og uden fragt, eller afklarende spørgsmål, til det du ønsker at købe.  

Telefon: 91 11 11 00    –    mail: info@klar-energi.dk

Solcelleanlæg er et reguleret marked

Man er ikke helt frit stillet i forhold til at montere et solcellanlæg. Dels kan der være forhindringer eller regler der skal tages med i betragtning, i forhold til lokalplaner eller bygningens servitutter. Net leverandøren (fx Radius) kan have regler for maksimal kapacitet. Du kan have et tilsagn om nettoafregning der skal tages hensyn til. Se mere i vores FAQ.

Det er komplekst

Selvom man vælger en standardpakke, er det ikke sikkert at det er det, som passer bedst. Har du overvejet hvor mange kabelstrenge du skal forbinde solcellerne med? Hvor høj spænding kommer du op på? Kan vi lave en billigere pakke til dig med en anden inverter?

Hvis du alligevel har besluttet dig for at købe, var det så en idé at få lavet en Klar Energi Rapport, da den jo bliver gratis for dig, hvis du efterfølgende køber et anlæg?

Solcelle kunde der ikke fik vejledning.

Det er da besværligt at man ikke bare kan bestille

Kontakt formular

Det giver vi ret i. Det er lidt mere omstændigt at handle på denne måde, og det giver os en del mere arbejde med de enkelte ordrer. Og vi mister sikkert også kunder på det.

 

Men vi kender problemer og faldgruber, da vi arbejder med det til hverdag, og vi vil hellere miste en ordre, fremfor at have en kunde, der er endt med en løsning eller i en situation, der langtfra er optimal.  Selvfølgelig skal vi sikre dig bedst muligt, når vi har ekspertisen.